ساری،

دستگيری کلاهبردار شیک پوش

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری کلاهبرداری که با استفاده از چک های جعلی 12ميلياردريال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی مراجعه چند نفر از شهروندان به مراکز انتظامی و مرجوعه ای قضائی مبني بر کلاهبرداری از تعدادی از کسبه و بازاريان با استفاده از چک های بی هويت و جعلی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقيقات گسترده پليسی و اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسايی کنند.

سرهنگ گنجيان گفت: با هماهنگی مرجع قضائی ، متهم را که با دريافت دسته چک های جعلی و يا خريد چک های سفيد از برخی افراد، با معرفی خود به عنوان فردی متمول اقدام به کلاهبرداری از آنان مي کرد در عملياتی غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ گنجيان با بیان اينکه متهم تاکنون به12 ميليارد ريال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد،گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بيان اينکه کلاهبرداران معمولاً با ظاهری آراسته و فريبنده و جعل عناوين همواره با بيان افتخارات فردی و نشان دادن اعمال مديريت خود سعی در جلب اعتماد افراد می كنند، از شهروندان خواست در معاملات با افراد ناشناس تامل کرده و در صورت مواجهه با افراد مشکوک سريعا مراتب را به مرکز فوريت های پليسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.