کرمان؛

بهداشت روان زير ساخت سلامت جسم است

معاون بهداد ناجا گفت: بهداشت روان به عنوان يك زير ساخت برای سلامت انسان محسوب مي شود كه بدون شك سلامت جسم را هم تحت تاثير قرار مي دهد.

بهداشت روان زير ساخت سلامت جسم  استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد رضا سيد احمديان معاون بهداد ناجا در حاشيه همايش بهداشت و سلامت روان ويژه كاركنان انتظامی استان کرمان، گفت: برگزاری همايش بهداشت و سلامت روان كاركنان قدمی موثر در جهت اجراي موفقيت آميز ماموريت های پليس است.  

وی افزود: برنامه ريزی های متعددی برای جذب پرسنل متخصص و به كار گيری در شغل مناسب از طرف فرماندهی ناجا صورت گرفته و در حال حاضر هزار روان شناس در مقاطع كارشناسي و كارشناسی ارشد در بين كاركنان پليس مشغول به خدمت هستند.  

معاون بهداد ناجا درباره ضرورت اجرايی شدن طرح های ايجاد نشاط اجتماعی، گفت: با تدابير فرماندهی ناجا، اقدامات مناسبی در اين حوزه نظير افزايش سرانه ورزش در بين كاركنان، برگزاری كلاس های آموزشی و استفاده از امكانات رفاهی در نظر گرفته شده كه اين موارد بايد به صورت كمی و كيفی ارتقاء پيدا كند.  

در ادامه، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:بحث سلامت بهداشت و روان كاركنان با توجه به سختی كار و ارتباطات پيچيده ای كه پليس با مردم دارد از اهميت ويژه اب برخوردار است.  

وی با اشاره به امضاء تفاهم نامه همكاری با سازمان نظام روانشناسی و بهزيستی استان کرمان، گفت: نيروی انتظامی با استفاده از ظرفيتی كه در اختيار دارد و با تعامل ديگر دستگاه های متولی امر و همپوشانی وظايف تلاش می كند بهداشت و سلامت روان را در بين كاركنان ارتقا بخشد.  

فرمانده انتظامی استان کرمان در پايان گفت: اعتقاد مجموعه پليس اين است كه جذب پرسنل متخصص هزينه نيست بلكه نوعی سرمايه گذاری و تمركز بر شايسته گزينی است تا امكان خدمتگزاری مناسب به مردم به خوبی فراهم شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.