کرمانشاه؛

کنتور و لوله‌ها را بپوشانید

مشکل جدی قطع آب خصوصا در شهر کرمانشاه نداشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به قطع آب چهار تا هشت ساعته روز گذشته برخی نقاط استان، گفت: مشکل جدی قطع آب خصوصا در شهر کرمانشاه نداشتیم.

علی حسین مرادی از قطعی چند ساعته آب در نقاط مختلف استان طی روز گذشته یاد کرد و افزود: این قطعی ناشی از قطع شدن برق به دلیل بارش برف سنگین بود.

وی کرمانشاه، ماهیدشت، گهواره، اسلام آبادغرب، روانسر، کنگاور و صحنه را از جمله نقاطی دانست که با مشکل قطع آب مواجه بودند.


به گفته مرادی قطعی آب در شهر کرمانشاه در دو قسمت شمال شهر (شامل شهرک شهید باهنر، معلم، تعاون، رودکی، باغ ابریشم، وحدت و بخشی از ظفر) و جنوب شهر ( سعدی، خیام، بهار، بازرگانی، شریعتی، کوچه ثبت و بخشی از میدان جمهوری) رخ داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: با هماهنگی‌هایی که با مدیریت بحران استان داشتیم، تانکرهای آبرسانی برای تامین نیاز مردم فراهم شده بود تا اگر قطعی به طول انجامید مردم با مشکل مواجه نشوند و حتی برای روزهای آینده هم آمادگی داریم.

وی اظهار کرد: تمام ایستگاه‌های پمپاژ بین مخازن ما به برق وابسته هستند و هرگونه قطع برق مانع انتقال آب به مخازن ذخیره می‌شود و به ازاء هر یک ساعت قطع برق، چهار ساعت قطعی آب داریم، چون جایگزینی آب در مخازن ذخیره زمان بر است.

مرادی در ادامه از یخبندان چند روز آینده که احتمال یخ زدن لوله و کنتورها را ایجاد می‌کند نیز یاد کرد و افزود: از شهروندان تقاضا داریم کنتور و لوله‌هایی که در فضای باز قرار دارد را بپوشانند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از مردم خواست در صورتی که با یخ زدن کنتور مواجه شدند از روشن کردن آتش در مجاورت لوله و کنتور و یا ریختن آب جوش روی آن خودداری کنند.

وی تنها راه گرم کردن لوله و کنتور یخ زده را استفاده از آب ولرم و سشوار دانست و گفت: کارشناسان ما در سامانه 122 به صورت شبانه‌روزی آماده راهنمایی مردم هستند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کنتور ، لوله ، آب ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.