بوشهر:

اعزام بانوان بسیجی به اردوی راهیان نور

مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از اعزام بانوان بسیجی بوشهر صبح امروز به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.

اعزام بانوان بسیجی به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالهادی صبحانی‌خواه صبح دوشنبه در حاشیه بدرقه دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، گفت: با توجه به اهمیت راهیان نور و اهتمام خاصی که فرماندهی ناحیه به برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه موضوع شهداء دارد با همکاری دانش آموزان این مرحله اعزام نیز با دستاوردهای خوبی و بی‌خطر انجام خواهد شد.

مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: در این مرحله از اعزام دانش آموزان خواهر، هفت دستگاه اتوبوس که جمعا ۳۵۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰ نفر از عوامل که شامل نیروهای تامین، راوی، روحانی، تدارکات، نیروهای فرهنگی و غیره است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی زیادی با توجه به ایام طراحی شده است که امیدواریم دانش‌آموزان بسیجی بتوانند از این فضای معنوی استفاده کرده و دستاوردهای خوبی در این کاروان‌ها به‌ویژه مسائل فرهنگی داشته باشیم.

صبحانی‌خواه بیان کرد: اعزام‌های واحد خواهران از ۱۱ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن در دو مرحله انجام می‌شود که بعد از آن نیز واحد های برادران از ۱۷ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه خواهد بود و بعداز آن نیز برنامه ریزی برای ایام نوروز برای خانواده‌های بسیجیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه راهیان نور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و استقبال خوبی از سوی دانش آموزان شهرستان بوشهر شده است، شب ۱۲ بهمن مراسمی با عنوان جشن انقلاب در اردوگاه مارد در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.