آغاز اردوهای راهیان نور دریایی از ۲۲ اسفندماه

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز اردوهای راهیان نور دریایی از 22 اسفندماه خبر سال جاری خبر داد.

آغاز اردوهای راهیان نور دریایی از ۲۲ اسفندماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: منطقه نیروی دریایی سپاه وظیفه دفاع از آب‌های نیلگون خلیج فارس را برعهده دارد و در این راستا رزمایش‌ها و تمرین‌های مختلفی را انجام داده‌ایم که این آمادگی‌ها موجب شد که بتوانیم در امر دفاع موفق باشیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون اشرافیت کامل در حوزه انسانی و تجهیزاتی دارایم و در این منطقه از امنیت قابل قبولی برخوردار هستیم.

وی در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور، بیان کرد: برگزاری این اردوها از تاکیدات رهبری است و همچنین موجب آن می‌شود مردم به‌ویژخ جوانان از تاریخ رشادت مردان این سرزمین آگاهی پیدا کنند.

سردار رزمجو با بیان اینکه راهیان نور ظرفیت خوبی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن است، گفت: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور دریایی نمایش قدرت نظامی امروز و رشادت‌های مردان زمان جنگ تدوین شده است.

وی با اشاره به میزبانی جزیره خارگ از اردوهای راهیان نور دریایی بیان کرد: در راهیان نور دریایی سال گذشته زائران از ۱۵ استان کشور با تعدادی بالغ بر ۴ هزار نفر اعزام شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته میزبان زائران خواهیم بود و این برنامه از ۲۲ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.