امام جمعه برازجان:

فعالیت شرکت های هرمی در برازجان افزایش یافته است

امام جمعه برازجان از افزایش فعالیت شرکت های هرمی با توجه به گسترش بیکاری خبر داد.

فعالیت شرکت های هرمی در برازجان افزایش یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های این هفته شهر برازجان اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و نیازهای امروز بسیاری از افراد جامعه اشتغال است و اگر ما نتوانیم به خوبی برنامه ای برای حل این موضوع داشته باشیم دچار آسیب های مختلف می شویم.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب های بیکاری در شهر برازجان افزایش فعالیت شرکت های سود جوی هرمی است، افزود: علیرغم اینکه فعالیت این شرکت ها ممنوع اعلام شده است اما اکنون در شهر برازجان جلسات متعددی می گیرند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: عمده جلسات این شرکت ها در خانه یکی از اعضاء و مختلط برگزار می شود. برخی جوانان جویای کار نیز با وعده های رنگین این شرکت ها ترک تحصیل می کنند و در این شرکت ها فعالیت می کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن آغاز اردوهای راهیان نور بیان کرد: این اردو ها موجب می شود که نسل جدید با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان آشنا شوند و راه آن بزرگواران فراموش نشود.

وی همچنین در خصوص چهارشنبه سوری بیان کرد: نباید در چهارشنبه سوری فعالیتی انجام دهیم که زمینه خطر برای خود و اطرافیانمان را فرآهم کند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.