تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاها

استاندار بوشهر از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاها
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم باید با همدلی و تعامل در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش شود.

وی از توسعه زیرساخت‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای توسعه شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاهای استان بوشهر نشست‌های هم‌اندیشی برگزار شده و در این نشست‌ها مسائل به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر، ادامه داد: دستاوردهای نظام اسلامی و دولت خدمتگزار در این ایام باید به خوبی توسط مسئولان تشریح و ارائه شود.

وی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یک اولویت بسیار مهم نام برد و افزود: تلاش ویژه‌ای در این راستا انجام شده است و شاهد دستاوردهای خوبی نیز هستیم.

سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های زمین‌ ورزشی چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای استان، بیان کرد: تقویبت بنیه علمی دانش‌آموزان، توسعه گازرسانی و ساخت بوستان‌های امید از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: اشتغال جوانان استان را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های اشتغال‌زایی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.