مایدا: برخورد ملی پوشان ایران با شرایط سخت کاملا حرفه ای است

تیم ملی والیبال بانوان ایران با اشاره به مشکلات سالن مسابقات مالدیو و آب هوای این کشور گفت: برخورد شاگردانم با این شرایط سخت کاملا حرفه ای بود.

مایدا: برخورد ملی پوشان ایران با شرایط سخت کاملا حرفه ای استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ درخصوص قهرمانی تیمش در مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی اظهار داشت: این تورنمنت خیلی مهم بود. ایران برای اولین بار به چنین مسابقاتی اعزام شد و این رقابت ها را به بهترین شکل به پایان رساندیم. یعنی در هر دو مسابقه 3 بر صفر برنده شدند.

وی با بیان اینکه در وهله اول به بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی این موفقیت را تبریک می گویم، افزود: بازیکنانم در هوای گرم سالن تا آخرین لحظه جنگیدند. برخورد شاگردانم با شرایط سخت کاملاً حرفه‌ای بود و تا آخرین لحظه با این ذهنیت که باید برنده شویم، تلاش کردند. این مدال را به همه بانوان والیبالیست و مربیان ایرانی تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به این تیم کمک کردند و من از تمام نفراتی که برای رسیدن والیبال بانوان ایران به این جایگاه، تلاش کردند تشکر می‌کنم.

مایدا در پایان گفت: خیلی به تیمم و مربیان ایرانی افتخار می‌کنم و امیدوارم در آینده به همراه تیم ملی بانوان به موفقیت های بیشتری دست یابیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار