ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید سر زده جهانگیری از ایستگاه راه آهن تهران

معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز پس از بازدید از پروژه 214 واحدی مسكونی منطقه سیروس تهران بصورت سر زده در ایستگاه راه آهن تهران حضور یافت.

بازدید سر زده جهانگیری از ایستگاه راه آهن تهران/ دولت برنامه‌های متعددی برای توسعه خطوط ریلی كشور در حال اجرا دارد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اول رییس جمهور پس از بازدید از پروژه 214 واحدی مسكونی منطقه سیروس تهران و بازدید از چند طرح بازسازی بافت فرسوده در منطقه نازی آباد، از ایستگاه راه آهن تهران و روند خدمات رسانی به مسافران بصورت سر زده بازدید كرد.

اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) بصورت سر زده در ایستگاه راه آهن تهران حضور یافت و در فضایی صمیمی با مردم و مسافران به گفت و گو پرداخت و در جریان دغدغه ها و میزان رضایتمندی آنان قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالهای اخیر تلاش های زیادی صورت گرفته كه بخشی از حمل و نقل بار و مسافر به سمت راه آهن و حمل و نقل ریلی هدایت شود و دولت برنامه های متعددی برای توسعه خطوط ریلی كشور در دست اجرا دارد.

وی هدف از بازدید سرزده خود از ایستگاه راه آهن تهران را بررسی روند خدمات رسانی به مردم و ارزیابی میزان رضایتمندی مسافران عنوان كرد و گفت: خوشبختانه در گفت و گو با مردم، گلایه و نارضایتی جدی مشاهده نكردم و فقط یكی دو مورد از نظافت داخل قطار ناراضی بودند كه وزیر راه و شهرسازی این گلایه ها را شنید و حتماً دستور رسیدگی صادر خواهد كرد.

جهانگیری با اشاره به اینكه درآستانه عید نوروز و سفرهای مردمی قرار داریم، گفت: اگرچه اخیراً حادثه تلخ برخورد دو قطار را تجربه كردیم اما ایمن ترین روش حمل و نقل، حمل و نقل ریلی است كه كمترین خطرها را به همراه دارد.

معاون اول رییس جمهور برقی كردن راه آهن تهران ـ مشهد را از برنامه های اصلی دولت برشمرد و گفت: قطار سریع السیر تهران ـ اصفهان و پس از آن مسیرهای دیگر همچون تهران ـ تبریز نیز درآینده در دستور كار خواهد بود و مسیر گرمسار به اینچه برون نیز براساس توافقی با روس ها انجام شده تا این پروژه نیز اجرا شود.

وی با یادآوری اینكه هم اكنون پنج مركز استان كشور به راه آهن سراسر متصل نیستند، اظهار امیدواری كرد با برنامه ریزی های انجام شده هرچه سریعتر این پنج مركز استان نیز به راه آهن سراسری كشور متصل شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار