اصفهان؛

برگزاری بیش از 150 برنامه در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: هم‌زمان با سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی بیش از 150 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسماعیل میری  امروز در نشست خبری با خبرنگاران تیران و کرون اظهار داشت: هم‌زمان با سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی بیش از 150 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این دهه افزود: برگزاری زنگ انقلاب و رژه خودرویی به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، یادواره‌های شهدا، نمایشگاه‌های کتاب، غبار روبی گلزارهای شهدا، نشست‌های فرهنگی و بصیرتی در مساجد و پایگاه‌ها، محفل خاطره‌گویی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به نورافشانی آسمان در شب 22 بهمن، تصریح کرد: مردم این شهرستان همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت خواهند کرد و این مراسم هم‌مانند سال‌های گذشته در جوار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی بابیان دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این دهه یادآور شد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری جام فوتسال حوزه‌ای، همایش ائمه جمعه و جماعات، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، همایش زن و انقلاب اسلامی، جنگ شادی و جشن‌های بزرگ انقلاب را از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار خواهد شد.

میری با اشاره به تحول شهرستان تیران و کرون در ایام پس از انقلاب عنوان داشت: شهرستان تیران و کرون پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی داشته و شهرک صنعتی تیران و کرون و رضوان‌شهر را به‌عنوان دو قطب مهم صنعتی در استان مطرح‌ شده‌اند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تأکید کرد: حدود 900 میلیون تومان اعتبار تسهیلاتی برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شد که با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان این مقدار اعتبار تاکنون جذب‌شده و مابقی به بانک معرفی‌ شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در پایان با اشاره به افزایش بیداری و بصیرت مردم پس از انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: برگزاری هرساله مراسم‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر باعث افزایش آگاهی مردم به‌ خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی‌شده و بقای راه آن را هموارتر خواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار