اهواز؛

افتتاح طرح های مهارتی درانتظار دهه فجر

79 طرح مهارتی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای در ایام دهه فجرامسال خوزستان افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمیل جلالی، معاون رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این خصوص بیان کرد: در ایام دهه فجر امسال 200 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط جامعه کارگری استان خوزستان برگزار می شود.

وی گفت: پیش از انقلاب در خوزستان، فرهنگ و اعتقادهای مردمی نادیده گرفته می شد هجوم فرهنگ غربی، قومیت های اصیل مردم را به منظور از هم پاشیدن خانواده ها، نشانه گرفته بود.

جلالی با بیان این که دهه فجر امسال را باید با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کنیم، افزود: اعضای اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی، مجمع نمایندگان کارگران استان و کانون های انجمن صنفی کارگری و نیز کانون کارفرمایی خوزستان و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، آمادگی خود را برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، و تداوم راه امام خمینی (ره)، پاسداری از خون شهیدان را اعلام کرده اند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کارگری در این دهه اشاره کرد .

وی برگزاری رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانان اهواز در روز دوازدهم بهمن، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، عطر افشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز، دیدار با عده ای از خانواده شهدای کارگر مدافع حرم را از برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.