قم؛

افتتاح نخستین سالن تیراندازی تمام الکترونیک

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از راه‌اندازی نخستین سالن تیراندازی تمام الکترونیک در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛متقیان،دبیر هیئت تیراندازی استان گفت: به همت یکی از مراکز دانشگاهی در قم فضای مناسبی برای راه‌اندازی نخستین سالن تیراندازی تمام الکترونیک در قم در نظر گرفته شد و تجهیز این سالن اختصاصی در حال انجام است.

وی افزود: پردازش انواع کالیبر، نمایش محل اصابت ساچمه به صورت آنلاین، امکان انتشار جامع همه اطلاعات و مشاهده سیبل روی گوشی تلفن همراه از جمله امکاناتی است که این سالن تیراندازی دارد و فعالیت آن در تاریخ تیراندازی قم بی‌سابقه است.

 دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: با توجه به صعود تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی قم به لیگ برتر و رقابت این تیم در عالی‌ترین سطح تیراندازی کشور از سال 96، آغاز به کار این سالن تمام الکترونیک فرصت مناسبی برای تمرین نماینده استان قم در شرایط ایده‌آل است.

متقیان تأکید کرد: رشته تیراندازی رشته ارزانی نیست و هیئت تیراندازی نیز برای تأمین مخارج حضور تیم‌های استان در لیگ مردان و زنان کشور با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده است و مشارکت یک واحد دانشگاهی در زمینه توسعه فضای فیزیکی تیراندازی برای هیأت تیراندازی استان قم اقدامی ارزشمند و غیر قابل چشم‌پوشی است.

 با راه‌اندازی این سالن تمام الکترونیک دغدغه کمتری برای مکان تمرین داریم و دیگر نیازی نیست تیراندازان ملی‌پوش ما برای تمرین‌های هفتگی از سالن‌های تیراندازی تهران و شهرهای دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.