قم؛

آغاز رقابت های لیگ تیراندازی بانوان

رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان قم با حضور چهار تیم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نخستین هفته از لیگ تیراندازی بانوان قم به انجام رسید و در پایان جدول رده‌بندی تیمی و انفرادی در دو رشته تفنگ و تپانچه مشخص شد.

هفته اول لیگ تیراندازی بانوان استان در حالی در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین و با برگزاری 2 دیدار برگزار شد که در بخش تفنگ بادی، تیم‌های اداره مخابرات، نظام‌مهندسی ساختمان با پیروزی بر حریفان خود توانستند در جایگاه نخست و دوم قرار بگیرند.

در بخش تپانچه بادی تیم اداره مخابرات برابر حریف خود پیروز شد و تیم نظام‌مهندسی ساختمان و باشگاه شهید زین الدین درنهایت به‌تساوی مقابل هم رضایت دادند.

در رده‌بندی انفرادی تفنگ بادی، نرجس کولویند از بسیج مهندسین در مکان اول، سیده رؤیا صبح خیز از اداره مخابرات در مکان دوم و مریم کیامهر از اداره مخابرات  در مکان سوم  قرار گرفتند.

در رده‌بندی تپانچه بادی نیز، زهرا زارعی از باشگاه شهید زین‌الدین در مکان اول، ریحانه حیدری از اداره مخابرات در مکان دوم و خدیجه هاشمی از اداره مخابرات در مکان سوم ایستادند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های اداره مخابرات استان، بسیج مهندسین، نظام‌مهندسی ساختمان قم و  باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.