مشهد؛

شهیدان اسناد مظلوميت در دفاع از اسلام

امام‌جمعه تربت‌جام گفت : شهيدان اسناد مظلوميت در دفاع از اسلام، قرآن و نظام اسلامي هستند.

شهیدان اسناد مظلوميت در دفاع از اسلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام جواد طاهري در محفل انس با قرآن و یادواره 28 شهید روستای خرم آباد شهرستان تربت جام با تبريک فرا رسيدن دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام و شهيدان افزود : حضرت امام خميني (ره) و شهيدان احیاگر اسلام و اسناد مقاومت و هوشياري ملت قهرمان ايران در برابر طاغوت‌های زمان هستند.

او با يادآوري عناصر پيروزي انقلاب و راز موفقيت امام خميني (ره) تصريح کرد: ايمان مردم به خدا، اطاعت‌پذیری از رهبري، وحدت حول محور اسلام و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار از جمله عناصر پيروزي انقلاب و رمز موفقيت امام بود.

امام‌ جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: شهدا براي اسلام و مقابله با استکبار و استبداد جان خود را تقديم کردند و هرکسی که امروز احکام الهي را پياده کند و در مقابل کفر و استکبار بايستد مردم به دنبال او خواهند رفت.

حجت‌الاسلام طاهري افزود : حضرت امام راحل به خدا، مردم و اهدافش ايمان داشت و آن را از قرآن و پيامبر (ص) گرفته بود.

محفل انسی با قرآن و يادواره 28 شهيد روستاي خرم‌آباد تربت‌جام با حضور قاريان و حافظان بین‌المللی، امامان جمعه و جماعات، فرماندار، مسئولين اجرايي، نظامي و انتظامی، خانواده شهدا و ايثارگران و قشرهای مختلف شيعه و اهل سنت در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) اين روستا برگزار شد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار