صابر ابر در نشست فيلم «ويلايی‌ها» مطرح كرد:

اگر در اين فيلم بازی نمی‌كردم، دلم می‌سوخت

نشست نقد و بررسی فيلم سينمايی «ويلايی‌ها» به كارگردانی منير قيدی در برج ميلاد تهران برگزار شد.

اگر در اين فيلم بازی نمی‌كردم، دلم می‌سوختبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست نقد و بررسی فيلم سينمايی «ويلايی‌ها» به كارگردانی منير قيدی در برج ميلاد تهران برگزار شد.

صابر ابر یكی از بازیگران این فیلم سینمایی با ابراز خرسندی از حضور در این اثر سینمایی بیان كرد: هر چند نقش بسیار كوتاهی را در این فیلم داشتم اما اگر به قدر همین ذره هم نبودم، بسیار حسرت می خوردم و دلم می سوخت. حرف دلم را می زنم؛ هر وقت یاد فیلم می‌افتم چهره و حس و حال منتظر مادران چشم به راه را درك می كنم.
 
منیر قیدی كارگردان فیلم ویلایی‌ها در ادامه این جلسه نقد اظهار داشت: از ملكان نه به خاطر تهیه كنندگی فیلم كه به خاطر حمایت ها و پشتیبانی معنوی گروه تشكر می كنم. ساخت این پروژه از زمان نگارش تا تولید بسیار سخت بود. ایده این فیلم از ده سال قبل شكل گرفت و الان ساخته شد.
 
طناز طباطبایی دیگر بازیگر این فیلم گفت: وقتی دیدم خانم قیدی، ده سال پای یك ایده نشسته و آن را پرورانده شك نكردم كه انتخاب درستی كردم. فیلم را عمیقا دوست دارم و خوشحالم كه بتوانم به خاطر ارزش‌ها و اعتقاداتم در این فیلم سیمرغ بگیرم. این فیلم یكی از متفاوت ترین كارهای من است.

در این نشست قاسمی صداگذار فيلم گفت: قبل از هرچیز به خاطر فراهم کردن شرایط برای ساخت این فیلم از همه گروه تشکر می‌کنم. فیلمی كه روند تولید آن بسیار دشوار بود. از ابتدا بی هیچ ادعا و تنها با نگاهی ساده و زیبایی شناختی این فیلم ساخته شد. از كارگردان خوب این فیلم برای ساخت آن تشكر می كنم و فیلم را به همه دزفولی ها تقدیم می كنم.
 
در ادامه این نشست پریناز ایزدیار اظهار داشت: کار سخت بود و فیلمنامه درخشانی داشت. به شخصه بسیار آن را دوست داشتم؛ از ملکان و قیدی هم قدردانی می‌کنم؛ چون هماهنگ کردن این گروه در آن شرایط دشوار بود.
 
وی درباره تكراری شدن نقش خود در آثار اخیر گفت: سعی می كنم به تكرار نیفتم و در انتخاب فیلمنامه ها دقت كنم. در ویلایی ها هم فكر می‌كنم نقشم همچون آثار قبلی نباشد.
 
ستار اورکی آهنگساز فیلم اظهار داشت: وقتی فیلم را دیدم، تحت تاثیر قرار گرفتم و هربار گریه کردم. از تمام گروه که به شدت به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند، تشکر می کنم. 
 
انسیه شاه حسینی از كارگردانان فیلم های دفاع مقدس هم در این نشست حاضر بود و گفت: از اول انقلاب تا به امروز بهترین فیلم دفاع مقدسی را دیدم. خوشحالم پرچم دفاع مقدس راستین و بدون جوسازی بلند شد. هر قدر از قیدی تشکر شود، حقش است. ثریا قاسمی هم با بازی درخشان خود در این فیلم بیداد کرد. 
 
در پایان این نشست سعید ملکان تهيه كننده فيلم گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و خواستیم سر سوزنی دینی را كه به گردن داریم جبران كنیم. من همچنین از كویتی پور برای اجرای تیترا‍ژ فیلم تشكر می كنم.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار