زنجان؛

تخریب عرصه های طبیعی به بهانه ی توسعه ممنوع

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: نباید به بهانه توسعه، عرصه های ملی و طبیعی و محیط زیست را به خطر بیاندازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در نشست مشترک با مسولان منابع طبیعی جاده کشی و برخی پروژه های عمرانی را مغایر باطرح های مربوط به حراست از منابع طبیعی دانست و گفت: نباید به بهانه توسعه، عرصه های ملی و طبیعی و محیط زیست را به خطر بیاندازیم.
سیدرضا موسوی ضمن تاکید بر رصد مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست افزود: با تلاش های مضاعف و با وجود محدودیت تمامی مناطق هدف را کنترل می کنیم.
وی با بیان اینکه مناطق تحت حفاظت خود را در راستای حفظ منابع ملی و طبیعی مدیریت می کنیم به تاثیر سوء چرای بیش از حد از ظرفیت به مراتع و عرصه های ملی و طبیعی استان اشاره کرد.
این مقام مسول بر لزوم کنترل دقیق ورود و خروج دام بر اساس پروانه چرای صادر شده در مناطق تحت حفاظت محیط زیست توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد.
وی با اشاره به استقرار معادن در نقاط مختلف استان عنوان کرد: این معادن واقعا به محیط زیست و طبیعی صدمه می زنند و آلودگی هایی را در سطح استان ایجاد می کنند که ضروری است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و دستگاه های مربوطه در این زمینه اقدامات جدی را انجام دهند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.