زنجان؛

برخورد جدی با تخریب کنندگان منابع طبیعی

دوستداران طبیعت تصرف اراضی منابع طبیعی را به 1504 اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه، این اداره در ایام تعطیلات، تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی‌نقاط استان ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند
خسروی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام 56 فقره اعزام به گشت نموده است.  
وی گفت: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های استان سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت اداره کل به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.
خسروی خاطرنشان کرد: همچون سنوات گذشته مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی دارند .
 فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.
این مقام مسئول اعلام کرد: در خصوص "روز طبیعت" 13 فروردین نیز با استقرار در میادین اصلی شهر با آمادگی کامل به کارگیری امکانات و توزیع بسته های فرهنگی فعالیت خود را در این روز نیز به نحو احسن انجام خواهد داد.
خسروی در پایان از مردم خواست در ایام تعطیلات با مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، در اولین فرصت از طریق شماره تلفن 1504 اطلاع دهند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.