تبریز ؛

ضرورت تعیین بازار هدف و برنامه‌ریزی منسجم در حوزه صنایع‌ دستی

تعیین بازار هدف و برنامه‌ریزی منسجم در حوزه صنایع‌ دستی یک ضرورت است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر اهمیت تعیین بازار هدف و برنامه‌ریزی منجسم در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تاکید کرد .

مرتضی آبدار در آیین تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه صنایع دستی با تکیه بر هنر، خود را در جامعه نمایان می‌سازد، گفت: به دلیل اهمیت صنایع‌ دستی در جوامع، پیوندی جدا نشدنی میان اقتصاد و مردم ایجاد شده ‌است و اگر این صنعت و هنر با مطالعات علمی و اطلاعات بروز همراه شود، می‌تواند زمینه رونق اقتصادی را نیز فراهم آورد.

وی اشتغال زایی پایدار و بهبود زندگی هدفمند را اثرات با ارزش صنایع دستی دانست و خاطر نشان کرد: در راستای دستیابی به این اهداف و حمایت از این صنعت، باید هنرمندان آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

آبدار از برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی، مشتری مداری، ارتقای فروش و برندسازی با همکاری سایر دستگاه‌ها برای هنرمندان استان در روزهای آینده خبر داد.

وی با تاکید بر وجود چندین رشته از صنایع دستی و هنرهای سنتی در استان، یاد آور شد: 10 منطقه صنایع ‌دستی در سطح استان با هدف ایجاد تمرکز و شناساندن آن‌ها به مناطق دیگر، انتخاب شده‌اند.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.