تبریز؛

سفر گروه 20 نفره از اپراتورها،خبرنگاران و مستند ساران ارمنستان به تبریز

گروه 20 نفره از اپراتورها، خبرنگاران و مستند سازان ارمنستان به تبریز سفرمی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: این گروه به منظور آشنایی با جاذبه های تاریخی و ظرفیت های گردشگری در راستای ارتقای تعاملات دو سویه به تبریز سفر خواهند کرد.
آبدار وجود بناهای تاریخی، آثار ثبت جهانی، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، شهری و فرهنگی در آذربایجان شرقی را از پتانسیل‌های استان برای جذب گردشگر عنوان کرد و بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای اینفو در راستای تبریز 2018 تاکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشری آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت افزایش تبلیغات در راستای معرفی مناطق گردشگری استان و تبریز یادآوری کرد: به‌طور قطع آشنایی فعالان گردشگری کشورهای همسایه با جاذبه‌های گردشگری استان و تبریز در امر برقراری تور از کشورهای یاد شده به مقصد تبریز کمک شایانی خواهد کرد.
آبدار، توسعه گردشگری و میزبانی شایسته برای تبریز 2018 را نیازمند تبلیغات و معرفی جاذبه‌های استان دانست.
وی گفت: این گروه در مدت زمان اقامت دو روزه در 6 و 7 بهمن از جاذبه های تاریخی تبریز مانند بازار تاریخی تبریز و موزه های شهر بازدید خواهند کرد و نشستی با مدیران صنوف گردشگری استان خواهند داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این نشست زمینه تقویت همکاری و فراهم ‌آوردن زیرساخت‌ها به منظور تبادل گردشگر بیشتر برای سال 2018 از سوی نمایندگان صنوف گردشگری هر دو کشور بررسی خواهد شد.  
آبدار افزود: این گروه با توجه به پتانسیل بالای منطقه آزاد ارس از نظر جاذبه های طبیعی و دارا بودن آثار ثبتی مانند کلیسای سنت استپانوس، از این منطقه نیز بازدید خواهند کرد.
وی برگزاری این برنامه را گامی مهم در گسترش روابط و افزایش تبادل گردشگر بین دو کشور عنوان کرد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.