149 طرح عمرانی امروز در دومین روز از دهه فجر در گیلان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ 46 طرح عمرانی امروز با حضور استاندار گیلان در صومعه سرا افتتاح شد .

این طرح ها شامل 11 راه روستایی بطول 50 کیلومتر و 35 طرح هادی روستایی است که با 23 میلیارد تومان هزینه اجرا شد.

محمد علی نجفی در مراسم بهره برداری این طرح ها که در دهستان ضیابر برگزار شد با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت حجم طرح های اجرا شده و در دست اجرای در گیلان را بسیار خوب دانست و گفت : شاخص زیر ساخت های شهری و روستایی گیلان در سال های اخیر رشد چشمگیری یافته است.

وی ارتقای بهرمندی ازنعمت گاز و برق ، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای دولت الکترونیک و حمایت بیشتر ازکشاورزی را از دستاوردهای مهم دولت یازدهم در گیلان دانست.

همچنین با حضوراستاندار گیلان 13 طرح عمرانی درماسال به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل گاز رسانی به 4 روستا ، آب رسانی به 5 روستا و بهره برداری از 4 طرح مخابراتی است که برای اجرای آنها در مجموع 13 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح این طرح ها با بیان اینکه باافتتاح 4 طرح گاز رسانی تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز ماسال 96 درصد کل روستای این شهرستان رسید گفت : ماسال با داشتن 89 روستای دارای گاز طبیعی به عنوان شهرستان سبز اعلام شد.

28 طرح عمرانی هم در تالش به بهره برداری رسید .

این طرح ها شامل واگذاری مسکن مدجویان ، بهسازی و آسفالت راه روستایی ، احداث کانال کشاورزی، گاز رسانی و مدرسه عشایری است که برای اجرای آنها 59 میلیارد و 385 میلیون ریال هزینه شد.

32 طرح عمرانی هم در املش افتتاح شد .

برای اجرای این طرح ها که در زمینه راه روستایی ، توسعه و اصلاح شبکه توزیع برق، پرورش ماهی و تامین آب کشاورزی است در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شد.

از فومن هم خبر رسید 6 طرح عمرانی با 85 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسید که شامل چهار بانده کردن راه فومن به سروان و 5 دستگاه ترانس افزایش قدرت برق است.

در بخش خشکبیجار نیز 16 طرح عمرانی با یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

این طرح ها شامل آسفالت راه روستایی ، مسکن محرومان ، برق رسانی و مقاوم سازی مدارس بود.

از لاهیجان خبر رسید 3 طرح برق رسانی، آسفالت راه 7 روستا و یک مسجد با 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

یک مهد کودک هم با 50 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز در لنگرود افتتاح شد.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.