اصفهان؛

افتتاح سه نمایشگاه کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی در نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: سه نمایشگاه کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی روز چهارشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نطنز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  اظهار کرد: در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام حبیب الله ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان نطنز سه نمایشگاه آثار خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتورهای مطبوعاتی از هنرمندان شهرستان نطنز افتتاح شد.
وی گفت: مجموعه آثار در این نمایشگاه در قالب موضوع های طبیعت روستاهای نطنز، سیاه قلم و نقاشی پرتره از آثار لیلا کبیری رهنی و هم چنین کاریکاتورهای هنرمند بادرودی محمدعلی رجبی در موضوع برجام، شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، بحران سالمندی و مسایل سیاسی و اجتماعی روز کشور و جهان محسوب می شود که به نمایش گذاشته شده است.
وی یادآور شد: این نمایشگاه از 13 الی 21 بهمن در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز جهت بازدید عموم دایر است.
در این نمایشگاه 80 اثر شامل 30 نقاشی رنگ و روغن و سیاه قلم و مینیاتور از لیلا کبیری رهنی و 30 کاریکاتور با موضوع سبک زندگی ،استکبار ستیزی و تجلیل از شهدای آتش نشان اثر محمد علی رجبی هم چنین 20 اثر خوشنویسی اثر استاد عباس دهقانیان به معرض نمایش گذاشته شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار