اصفهان؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان گلپایگانی

به مناسبت دهه فجر نمایشگاه صنایع دستی و آثار تجسمی هنرمندان گلپایگانی برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی بیاتی عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و  هنرهای‌ تجسمی به مناسبت دهه فجر و با نمایش آثار و خلاقیت هنرمندان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی هندسه عرفان، آموزشگاه هنر ایرانی، سیمای هنر و آموزشگاه آمود شهرستان گلپایگان برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 10 غرفه صنایع دستی و آثار تجسمی هنرمندان در زمینه منبت، احجام چوبی و سنگی، معرق، پیکره تراشی، نقاشی بر روی سفال، میناکاری، چرم دوزی، ترمه دوزی، گل آرایی، تابلوهای نقاشی و عروسک بافی و طراحی مد و لباس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  شهرداری گلپایگان از 12 تا 19 بهمن ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان واقع در بوستان هفده تن آماده بازدید عموم است.

همچنین امروز نمایشگاهی با 20 عنوان کتاب و تابلو و پوستر فرهنگی در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان برای بازدید علاقه‌مندان در ایام  دهه فجر بر پا شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.