اصفهان؛

دستاوردهای دولت تدبیر و امید در معرض دید همشهریان

بخشی از توانمندی ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محورهای ظرفیت ها و مشاغل خانگی، صنایع و مشاغل خدماتی با برگزاری نمایشگاه در معرض دید همشهریان کاشانی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرماندار با بیان این خبر گفت: کاشان شهر ظرفیت‌ها و توانمندی های گوناگون در عرصه های مختلف است و بسیاری از این ظرفیت های به خصوص در حوزه صنایع تولیدی از بُعد منطقه‌ای، ملی و فراملّی برخوردار می باشد و فراتر از ظرفیت نمایشگاههای شهرستانی است. از این‌رو تلاش شده است بخشی از قابلیت‌های موجود در این نمایشگاه برای مردم دارالمومنین کاشان ارائه گردد.

 مسعود خاندایی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید فرموده اند «مسئولین خدمات خود را به مردم بگویند» ؛ فرمانداری کاشان نیز تلاش کرد تا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بخش از خدمات را در قالب نمایشگاه و بخش دیگر را به صورت مکتوب و تحت عنوان‌ »کتاب عملکرد دولت تدبیر و امید در کاشان» در اختیار مردم همیشه در صحنه شهرستان قرار دهد.

وی یادآور شد: مردم شایسته‌ي بهترین خدمات هستند و عملکرد ارائه شده بر اساس شرایط موجود و تنگناهای حاکم بر کشور است که با این وجود تلاش شده است تا از کمترین منابع و با استفاده از ظرفیت بومی و محلی و با توجه به فرآیندهای کارشناسی و قانونی، مطلوب ترین خدمات به مردم ارائه گردد.

خاندایی تأکید کرد: اصول سیاست های ابلاغی اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بر شناسایی ظرفیت‌های داخلی و حمایت از صنایع کوچک و رقابت‌پذیر تأکید نموده است و مجموعه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه نشان از آن می‌دهد که شهرستان در این راستا موفق عمل کرده است.

وی افزود: استاندار محترم نیز در جلسه 166 شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأکید کردند که ارائه کارنامه عملکرد دولت با رویکرد معقول، منصفانه و مستدل برای در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

خاندایی در خصوص مکان نمایشگاه یادآور شد: کاشان نیازمند مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه در عرصه‌های مختلف می‌باشد و تا رسیدن به نقطه مطلوب و با در نظر گرفتن مسائل ترافیکی و ایمنی این مکان در نظر گرفته شد.

وی غیرانتفاعی بودن نمایشگاه توانمندی‌های را از دیگر ویژگی برگزاری این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: غیرانتفاعی بودن نمایشگاه باعث شد تا فرصت برابر برای همه مشاغل فراهم گردد تا در نمایشگاه شرکت نمایند.

خاندایی گفت: 118 غرفه در حوزه‌های خیاطی، صنایع دستی، معرق کاری، نگارگری، پوشاک و صنایع تبدیلی کشاورزی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

لازم به ذکر است برگزاری حاصل همکاری سازمان های میراث فرهنگی، بسیج سازندگی ، فنی و حرفه‌ای، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت؛‌ مخابرات؛ بهزیستی و ورزش‌های بومی و روستایی و جهاد کشاورزی و اموزشکده شهید موسویان می باشد که با محوریت معاونت برنامه ریزی فرمانداری کاشان محقق گردیده است.

این نمایشگاه که در سالن ورزشی کوثر واقع در چهارراه ورزشگاه فاز 2 ناجی آباد برگزاری گردیده است از ساعت 10 صبح تا 22 شب از تاریخ 17 لغایت 22 بهمن ماه پذیرای همشهریان کاشانی است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.