چگینی خبر داد؛

پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی سراسر کشور به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: پیشنهاد می‌دهم که تمامی شوراهای اسلامی سراسر کشور یکی از خیابان‌های اصلی و مهم خود را به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری کنند.

پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی سراسر کشور به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احد چگینی سخنگوی شورای عالی استان‌ها در سی‌و‌ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: از آن‌جایی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، تقاضا دارم که همه شوراهای سراسر کشور یکی از خیابان‌های اصلی و مهم خود را به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری کنند.

وی افزود: تقاضا دارم که در خصوص این موضوع تاکید زیادی انجام شود تا شورای عالی استان‌ها از شوراهای سراسر کشور در خواست کند تا یک خیابان در شأن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به نام وی نامگذاری کنند.

احمد چوپانی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها در ادامه با اشاره به جان باختن 10 تن از همشهریان کوله‌بران گفت: کوله‌بران برای 100 هزار تومان پول دریافتی وزن‌های چند صد کیلویی را تحمل می‌کنند، این در حالی‌ است که اخیراً به دلیل بهمن شدید در استان کردستان ده‌ها تن زیر بهمن ماندند و جان خود را از دست دادند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ رسانه‌ای در خصوص مرگ این افراد خبری منتشر نکرد، افزود: ما در شهرمان ساختمان پلاسکویی نداریم که 4 هزار نفر نیرو داشته باشد، چراکه در استان کردستان کاری برای مردم  وجود ندارد و آن‌ها نانی ندارند، بخورند.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: به خاطر حادثه فاجعه‌بار پلاسکو به شدت متأسفم اما از اینکه رسانه‌ها و حتی مسئولان صحبتی در خصوص کوله‌بران زیر بهمن مانده نکردند، بسیار ناراحت هستم.

چوپانی با بیان اینکه دو نفر از کارمندان اداره‌برق که برای بررسی قطعی‌برق به روستاها رفته بودند، جان خود را از دست دادند، گفت: از این تعجب می‌کنم که چرا مسئولان به یاد آن‌ها نبودند و در خصوص مرگ این عزیزان نیز صحبتی نکردند.

وی گفت: در سردشت استان کردستان سه تن از همشهریان کوله‌بر که مجوز کوله‌بری را داشتند، جان خود را از دست دادند که هیچ مسئولی از آن‌ها یادی نکرد.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: نمیدانم چرا هیچ مسئولی از کوله‌برانی که بیمه نیستند،‌ بازنشستگی ندارند و از حداقل خدمات رفاهی نیز برخوردار نیستند، حرفی به میان نمی‌آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاشفی
۱۲:۲۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
فعلاً صبر کنید عجله نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد
۱۷:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
سردار سال 88
آخرین اخبار