کرمان؛

اهدای 179 جهیزیه به زوج های منوجانی

179 سری جهیزیه در دومین روز از دهه ی فجر به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد منوجان اهداشد.

اهدای 179 جهیزیه به زوج های منوجانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری منوجان، در دومین روز از دهه ی فجر، 179 مورد جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر کمیته امداد و برخی از مسئولان شهرستان انجام شد.

علیجان خودستان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) منوجان در این مراسم گفت: اهدای جهیزیه‌ها به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اهداف عالیه نهاد مقدس، برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، ایجاد سبک زندگی دینی و اسلامی و دوری از تجملات برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: به‌ مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 179 مورد جهیزیه با مشارکت سپاه پاسداران به 179 زوج زیرپوشش کمیته امداد منوجان، با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 405 میلیون و 800 هزار ریال اهدا شد.

خودستان متذکر شد: از ابتدای سال 95 تا بهمن امسال، 479 مورد جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 966 میلیون ریال هزینه به زوج‌های زیر پوشش این نهاد اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه این موارد از جهیزیه برای زوجینی که در نوبت بودند، اهدا شد و اکنون هیچ زوجی در صف انتظار دریافت جهیزیه نیست، اقلام جهیزیه را یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پنکه، اتو، ال‌سی‌دی، سرویس غذاخوری و بسته فرهنگی عنوان کرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار