شیراز؛

هدف‌ جمهوری‎خواهان و دموکرات‌ها نابودی اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا دو تیغه یک قیچی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‎الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‎های نماز‌جمعه با اشاره به مواضع رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت: سخنانان رئیس‌جمهورهای آمریکا در طول سال‎ها نشان داده که فرقی بین جمهوری‎خواه و دموکرات نیست چراکه هر دو لبه‎های یک قیچی هستند که هدفشان نابودی اسلام است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: سیاست آمریکا یکسان است اما هر دوره به روشی متفاوت این سیاست اجرا می‎شود اقدامات اخیر ترامپ و ممنوعیت صدور روادید به اتباع 7 کشور از جمله ایران اسلامی روش دولت جدید آمریکا برای اعمال خوی استکباری است.
 
ایمانی با اشاره به رفتار دولت آمریکا با کودک 5 ساله ایرانی افزود: ترامپ کودک 5 ساله ایرانی را مخل امنیت آمریکا تشخیص داده این نشان می‎دهد که آمریکا هیچگاه دوست ایران اسلامی نبوده و نیست اما کسانی در داخل گمان کردند اگر مقابل آمریکا کوتاه بیایند، آمریکا نیز کوتاه می‎آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: ما باید خودمان قوی باشیم و به کسی توجه نکنیم، رهبری راه را ترسیم می کنند و مردم نیز در کنار رهبر ایستاده اند و باید قوی باشیم مقابل آمریکا به ایستیم و اگر آمریکا می دانست و می توانستند حمله به ایران را عقب نمی انداخت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار