شیراز؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی داشت

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: حفظ وحدت امت اسلامی، از دست ندادن هدف اصلی و در کنار رهبر به هر قیمت باقی ماندن پیام زندگی آقای هاشمی بود.

ربا عامل فقر و فساد استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‎ الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‎ های نماز جمعه امروز با اشاره به رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ وحدت امت اسلامی و در کنار ولی فقیه ماندن بود.

امام جمعه شیراز با اشاره به مسئولیت ‎های هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب گفت: آیت‎الله هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب مسئولیت ‌های تأثیرگذاری در نظام اسلامی داشت و  همواره در کنار امام خمینی(ره) به‌عنوان مقلد به دستورات امام عمل می‎کرد.

آیت الله ایمانی با اشاره به پبام مقام معظم رهبری درباره آیت‎الله هاشمی رفسنجانی افزود: مقام معظم رهبری در پیامی که در رحلت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی دادند، وی را یار دیرین خود خواندند و هوش وافر هاشمی را به عنوان تکیه‎گاه معرفی کردند.

آیت الله ایمانی ادامه داد:  در چنین شرایطی باید اصول قدرت را در کشور خود حفظ کرده و تقویت کنیم که این پایه‌ های قدرت ایمان و معنویت، رشد علمی، اقتصاد سالم و مقاوم و عزت ملی است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار