شیراز؛

آمریکا در دنیا به بدعهدی معروف و شناخته شده است

نماینده ولی ‌فقیه در استان فارس گفت: آمریکا در دنیا به بدعهدی معروف و شناخته شده و چون طبع نظام سلطه زورگفتن است، جز زورگویی کار دیگری نمی‌ کند، هویت نظام سلطه زورگویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌ الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس در خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: پیش از آغاز مذاکرات و در حین و پس از مذاکرات مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا به تعهدات خود عمل نمی ‌کند اما پس از برجام برخی از مسئولان ‌خوشحالی کردند و تبریک می ‌گفتند، درحالی که مقام معظم رهبری فرمودند که مشخص نیست آمریکا پای عهد و پیمان خود بماند.
امام جمعه شیراز با اشاره به لزوم تبعیت از منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید با دشمن با سرسختی رفتار کرد، ایشان فرمودند «‌اگر برجام نقض شد آن را متوقف کنید و نترسید». دشمن منتظر واکنش ما است اگر ضعف نشان دهیم بیشتر پیش می‌آید و متوقع‌تر می‌شود اما  اگر بفهمد محکم ایستاده‌ایم و نیازی به آن‌ ها نداریم، عقب‌ نشینی می‌ کند.
نماینده ولی فقیه به آزادسازی حلب اشاره کرد و افزود: سرانجام حلب آزاد شد علیرغم این که نظام سلطه بیش از پنج سال تلاش کرد تروریست ‌ها را از اطراف و اکناف عالم جمع آورد و دلارهای نفتی عربستان و برخی کشور ها در این مسیر هزینه شد و با وجود آن که اجماع جهانی علیه بشار اسد به راه انداختند این شهر آزاد شد.
وی با اشاره به رزمایش محمد رسول‌الله ارتش تصریح کرد: همچنین رزمایش‌ هایی که در کشور برگزار می ‌شود نشان از توان دفاعی ایران و توانمندی صنایع دفاعی دارد و پیام آن صلح و دوستی و امنیت است.
انتهای پیام/ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار