یاسوج؛

سهم اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در بودجه سال ۹۶ افزایش یافت

سهم اعتبارات استان در بودجه سال ۹۶ افزایش یافته که بر این اساس می‌توانیم عمران و آبادانی در روستاها را که از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، به مردم نوید دهیم.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛حضور نماینده مردم شهرستان‌‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد طرح گازرسانی به بیش از 11 روستای بخش کبگیان شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

غلام‌‌محمد زارعی در این آئین اظهار داشت: در 4 ماه گذشته کلنگ این پروژه در روستای هادی‌آباد دهستان چنار بخش کبگیان به زمین زده شد و تلاش کردیم با جذب اعتبارات امروز شاهد افتتاح این پروژه بزرگ باشیم.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای شهرستان بویراحمد در شرایط نامناسب اقتصادی کشور کاری بزرگ است که نشان از توجه ویژه دولت به رفع محرومیت در شهرستان‌های بویراحمد و دنا دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه سال 96، سهم اعتبارات استان افزایش یافته است که بر این اساس می‌توانیم عمران و آبادانی در روستاها را که از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است به مردم نوید دهیم.

زارعی تصریح کرد: در سفر هیئت دولت به استان تذکر دادیم که سهم استان‌ها از منابع متمرکز پایین است و باید برای توسعه و پیشرفت در مناطق محروم سهم استان‌ها از منابع متمرکز بیشتر شود که در بودجه سال 96، این سهم افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: تلاش داریم با جذب اعتبارات ملی برای ارائه خدمات کشاورزی، گازرسانی، بهبود رفاه مردم و اشتغال‌زایی در شهرها و بخش‌های مختلف استان تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار گازرسانی به بیش از 11 روستای بخش کبگیان 13 میلیارد ریال بوده که جمعیت تحت پوشش این روستاها یک هزار و 220 نفر در قالب 305 خانوار است.

زارعی گفت: در این طرح، روستاهای باغ تیله کوه، برآفتاب علی کرمی، چشمه دزک سفلی، چشمه دزک علیا، دمچنار، هادی آباد، سالارآباد چنار، علی کرمی علیا، قلعه عزیزی، موگر، میان چنار و هفت چشمه از نعمت گاز برخوردار شدند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.