اردبیل؛

احتمال افت فشار گاز در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش مصرف ناشی از برودت دما و بویژه بی توجهی به صرفه‌جویی از سوی برخی مشترکان احتمال افت فشار گاز در این استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛فیروز خدایی افزود: با توجه به افزایش مصرف در شبکه گازرسانی و واقع شدن اردبیل در انتهای شبکه سراسری، این احتمال وجود دارد که با افت فشار گاز مواجه شویم.

وی با تأکید به اینکه بیشترین تعداد مشترکان استان در بخش خانگی است، تصریح کرد: افت شدید دمای هوای طی روزهای گذشته موجب افزایش مصرف گاز شده که البته این روند در تمام استان ها دیده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان میزان افزایش مصرف گاز در سطح کشور طی روزهای اخیر را تا ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: این میزان رقم قابل‌توجهی است.

وی افزود: در صورتی که شهروندان مدیریت بهینه در مصرف گاز نداشته باشند و مصرف سایر مناطق به شکل فعلی تداوم یابد، دور از ذهن نیست که با افت فشار مواجه شویم.

خدایی اظهار کرد: انتظار می‌رود شهروندان در منزل تا حد امکان در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده و با پوشیدن البسه مناسب و رعایت دمای رفاه ۱۸-۲۱ درجه به مدیریت گازرسانی کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین با تاکید بر لزوم پرداخت بدهی از سوی مشترکان مقروض تصریح کرد: شرکت گاز خود را خادم مردم می‌داند و هر هزینه‌ای دریافت می‌شود برای خدمت‌رسانی به خود مردم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.