همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده 111 طرح گازرسانی روستایی در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهیندخت مولاوردی در آیین افتتاح همزمان این طرح ها در روستای بیله درق شهر هیر اردبیل گفت: دولت برای گازرسانی به این روستاها 360 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی بیان کرد: با تداوم اجرای طرح های گازرسانی، سال آینده تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند شده و روستاییان بویژه زنان از این شرایط سخت سرما رها خواهند شد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مناطق سردسیر اجرای این چنین طرح هایی ضرورت بیشتری دارد بیان کرد: دولت به اهمیت این موضوع واقف است و در طول 3.5 سال گذشته نیز عمران روستاها را مد نظر داشته است.

مولاوردی گفت: اجرای چنین طرح هایی در زمان دولت تدبیر و امید برابر با عمر دولت های گذشته بوده و از این پس نیز در راستای خدمات رسانی به روستاها و نیز اتمام طرح های نیمه تمام تلاش خواهد کرد.

وی بمناسبت ایام الله دهه فجر سفری 2 روزه به استان اردبیل داشت و در برنامه های مختلفی دستاوردها و خدمات دولت یازدهم را تشریح کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.