بیرجند؛

پوشش 83 مورد حادثه توسط امدادگران خراسان جنوبی

امدادگران هلال احمر استان طی 24 ساعت گذشته، 83 مورد حادثه را پوشش دادند.

پوشش 83 مورد حادثه توسط امدادگراندکتر خامسان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته مجموع كل حوادث به وقوع پيوسته در استان را 83 مورد اعلام کرد و گفت:از این تعداد ٦٥ مورد برف و كولاک،١٢مورد جاده ای، 3 مورد سيل و آب گرفتگی و 3 مورد شهری بوده است.

وی مجموع حادثه ديدگان را هزار و 438 نفر اعلام کرد و افزود:از این تعداد هزار و 400 نفر حادثه دیدگان برف و كولاک ، ٢٧ نفر جاده ای، ٨ نفر سيل و آبگرفتگی و 2 نفر شهری بوده اند.

دکتر خامسان با بیان اینکه مجموع كل افراد اسكان داده شده 501 نفر بوده اند،گفت: ٤٩٥ نفر از اسکان داده شدگان گرفتار برف و کولاک و 6 نفر دیگر نیز در جاده ها گرفتار شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مجموع كل تيم های عملياتی اعزام شده را 59 تيم عنوان کرد و افزود:١٥٥ نفر نيرو های عملياتی،٣٣دستگاه آمبولانس اعزام شده و ٣ مورد عمليات رهاسازی صورت گرفته است.

وی از گمشدن یک نفر چوپان خبر داد و اظهار کرد:این فرد در سربیشه پیدا و تحویل مرکز درمانی شد.

دکتر خامسان تعداد خودروهای امداد رسانی شده را نیز 131 دستگاه اعلام کرد و از توزیع 650 قرص نان،263كنسروجات،4 والور،574 تخته پتو،110كيلوگرم نايلون پوششی،یک دستگاه چادر، 240 بطری آب معدنی و 5 کیلو خرما خبر داد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار