پرونده خسته نباشید با «غواصی صنعتی» بسته می شود

تهیه کننده و بازیگر «خسته نباشید» در قسمت پایانی این مستند به تلخ و شیرین شغل «غواصی صنعتی» می پردازد.

پرونده خسته نباشید با «غواصی صنعتی» بسته می شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما؛ میثم رازفر در قسمت سیزدهم این مستند از «غواصی صنعتی» سراغ می‌گیرد و تلاش می‌کند دردسرهای این شغل پرهیجان و خطرناک را نمایش بدهد.

این بازیگر در فصل دوم «خسته نباشید» مشاغل مختلف مانند «مردان عنکبوتی»، «کارگری در معدن»، «کار در مهد کودک»، «نقاشی ساختمان» و.. را تجربه کرده است تا یک روز کاری مشاغل سخت و جذاب را با بیانی متفاوت از آنچه که تا به حال در تلویزیون دیده ایم، به تصویر بکشد.

رازفر و همکارانش در فصل دوم این مستند کوشیدند مجموعه‌ای بسازند که نگاهش ایرانی است، برای مخاطب ایرانی ساخته شده و حداقل فاصله را با جامعه و مردم دارد.

این مستند با سراغ گرفتن از مشاغل سخت و پرخطر  گرفته تا مشاغلی که آسان به نظر می رسند، نشان داد که هیچ شغلی کم‌ اهمیت نیست و هر حرفه‌ای با سختی‌ها و مشکلات خاص خودش همراه است که ما از بسیاری از آن‌ها بی‌خبریم. 

شهره رعایتی کارگردانی این مستند تلویزیونی را بر عهده داشت و از دیگر عوامل قسمت سیزدهم «خسته نباشید» می توان به تصويربردار  مجيد دهقان، تصويربردار دو روح الله فرح، دستيار تصوير: فرزاد جليليان، صدابردار: محمد سوران اميني، طراح لباس: شهره رعايتي، تدوين: فرشاد عباسي، روابط عمومي: مطهره كشاورز، مشاوره تبليغاتي: بابك چهارباشيان و شورای نويسندگان: يلدا منتظري، شهره رعايتي و ميثم رازفر اشاره کرد.

آخرین قسمت سری جدید مجموعه «خسته نباشید» یکشنبه 17 بهمن ساعت 21:30 از شبکه مستند روی آنتن می رود و دوشنبه 18 بهمن ساعت 10، پنجشنبه 21 بهمن ساعت 20 و جمعه 22 بهمن ساعت 10 بازپخش خواهد شد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار