مدیرعامل سایپا؛

سایپا به انسجام لازم نرسیده است/ جایی برای شهباززاده نداریم

رضا درویش گفت: تیم سایپا به انسجام لازم نرسیده و به همین دلیل موقعیت های زیادی را از دست می دهد.

سایپا به انسجام لازم نرسیده است/ جایی برای شهباززاده نداریمرضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از کسب سومین پیروزی متوالی این تیم بیان کرد: شک نکنید تیم ما با رسیدن به انسجام لازم و حفظ روند فعلی به جایگاه خوبی در لیگ برتر می رسد.

وی افزود: با وجود کسب سه پیروزی متوالی، سایپا نمی تواند از موقعیت های مسلم خود استفاده کند و این امر نشان می دهد انسجام تیمی ما تکمیل نشده است. اگر به چنین وضعیتی برسیم نتایج بهتری می گیریم.

درویش درباره نقاط ضعف و قوت فعلی تیم سایپا گفت: در کارهای دفاعی وضعیت خوبی داریم و همین که چهار بازی متوالی دروازه سایپا باز نشده، این نکته را ثابت می کند. از طرفی در بازی های اخیر در ایجاد موقعیت گل موفق عمل کرده ایم اما همچنان در گلزنی ضعف داریم که امیدوارم این مشکل با تدابیر کادرفنی برطرف شود.

وی درمورد شایعه جذب سجاد شهباززاده اظهار داشت: یک جای خالی در لیست نفرات سایپا وجود داشت که با جذب فرشاد فرجی پر شد. از طرفی سعید لطفی هم با تیم فولاد به توافق نرسید و در تیم ما ماندنی شد. بنابراین با تمام احترامی که برای سجاد شهباززاده به عنوان یک سایپایی قدیمی و مهاجمی توانا قائل هستیم، جایی برای جذب این بازیکن نداریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره ارزیابی خود از رتبه این تیم در پایان لیگ شانزدهم گفت: با تداوم روند فعلی رتبه ای تک رقمی را در لیگ برتر کسب می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار