مدیرعامل سایپا:

سایپا توانایی برتری مقابل هر حریفی را دارد/ عملکرد ما در نیم فصل دوم راضی کننده است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم ما در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کند و اگر از این فرصت ها استفاده کنیم توانایی برتری مقابل هر حریفی را داریم.

رضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توقف سایپا مقابل صبا قم اظهار داشت: وضعیت صبا در نیم فصل دوم بهتر شده و در هفته های اخیر چند پیروزی خوب را به دست آورده بود. با این وجود موقعیت های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم و فرصت خاصی هم به حریف ندادیم. از این لحاظ عملکرد موفقی داشتیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و به همین دلیل از نتیجه ناراضی هستم.
 
وی افزود: سایپا به جز دیدار با گسترش در نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام داده و حتی مقابل پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر، بهتر از حریف بودیم. درکل از عملکرد تیممان در دور برگشت رضایت دارم.
 
درویش درباره عملکرد "بوگدان میلیچ" مهاجم مونته نگرویی سایپا مقابل صبا گفت: وی بازیکن باکیفیتی است اما برای رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان سایپا نیاز به زمان دارد. بوگدان قابلیت زیادی در توپ های هوایی دارد و از این نظر می تواند به تیم ما کمک کند.
 
وی درمورد وضعیت مهدی ترابی بیان کرد: ترابی مراحل فیزیوتراپی را پشت سرگذاشته و طبق تصمیم کادرپزشکی از روز دوشنبه در تمرینات تیمی ما شرکت می کند. اگر کادرفنی صلاح بداند مشکلی برای بازی با تراکتورسازی ندارد.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: هرچند بازی های دشواری پیش رو داریم اما باید برای برد به زمین برویم. با توجه به این که در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم اگر از این فرصت ها بهره ببریم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.
 
درویش درباره مطالبات مالی بازیکنان سایپا گفت: مشکل مالی در تیم ما وجود ندارد و بازیکنان در زمان های مقرر پول خود را دریافت می کنند. تا قبل از پایان سال هم بخش دیگری از مبلغ قرارداد اعضای تیم سایپا را پرداخت می کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل نمایندگان کشورمان با تیم های عربی گفت: این رقابت ها جنبه ملی دارد و برهمین اساس برای هر چهار نماینده کشورمان آرزوی موفقیت می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار