موسسه ران پل: آمریکا به قتل عام زنان و کودکان در یمن اعتراف کرد

موسسه ران پل نوشت: پنتاگون سرانجام به قتل عام زنان و کودکان در یمن اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ موسسه ران پل در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم دانیل مک آدامز نوشت : درحالی که دونالد ترامپ منتظر بازگشت جسد نخستین نظامی آمریکایی کشته شده در دوران ریاست جمهوری خود بود، خانواده های یمنی مرگ بستگان غیرنظامی خود را که در حمله آمریکا کشته شده بودند، به سوگ نشستند. 

این افراد در نخستین عملیات نظامی نیروهای زمینی آمریکا در یمن که با فرمان ترامپ انجام شده بود، کشته شدند. 

ابتدا پنتاگون اذعان نداشت که این حمله تلفات غیرنظامی هم داشته است. اما پس از آنکه تصاویر زنان و کودکان کشته شده در این حمله در اینترنت منتشر شد، پنتاگون داستان خود را سرهم کرد مبنی بر این که القاعده زنان را وارد نیروهای مبارز خود کرده و چنین زنانی در حمله کشته شدند. 

جف دیویس، سخنگوی پنتاگون ادعا کرد: زنانی که در این حمله کشته شده اند، غیرنظامی بی‌گناه نبوده بلکه مبارزان زن بوده اند. 

در نهایت پس از چند دوره تکذیب و طرح داستان های مضحک، پنتاگون در بیانیه ای اذعان داشت گروه ویژه ای که از طرف فرمانده نیروی عملیاتی مسئول بررسی اوضاع بوده اند با نهایت تاسف به این نتیجه رسیده اند که احتمالا تعدادی غیرنظامی در حمله 20 ژانویه به یمن کشته شده اند و احتمالا تعدادی کودک نیز در میان زخمی ها بوده اند. 

لازم به یادآوری است درحالی که آمریکا ادعا می کند به علت حضور القاعده در یمن به این کشور حمله می کند، به شدت از جنگ عربستان سعودی با  انصارالله  که دشمنان جدی تکفیری های القاعده هستند نیز حمایت می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار