ارتش یمن: کشورهای ائتلاف سعودی را با موشک می‌زنیم

ارتش یمن کشورهای عضو ائتلاف سعودی را به هدف قرار دادن با موشک بالستیک تهدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، پس از اصابت موفقیت آمیز موشک بالستیک یمنی به پایگاه المزاحمیه در ریاض عربستان، سخنگوی ارتش تاکید کرد که کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز به یمن، اهداف بعدی موشک های ارتش یمن خواهند بود.

 سرتیپ عزیز راشد، جانشین سخنگوی ارتش یمن، شامگاه یکشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه العالم، جزئیات آزمایش موشک یمنی را که به پایگاهی در نزدیکی ریاض اصابت کرد، مورد تحلیل قرار داد.

وی در ابتدا این اتفاق را یک حادثه تاریخی و این روز را روزی تاریخی برای مردم یمن دانست و افزود: اکنون ریاض در تیررس موشک های ما قرار دارد و با وجود محاصره طولانی و ادعای متجاوزان درباره نابودی قدرت موشکی یمن، اکنون یگان موشکی ارتش از گذشته هم قوی تر شده است.

اکنون فرودگاه های نظامی در تیررس موشک های ماست و این پاسخی به وحشیگری و تجاوز ناجوانمردانه سعودی هاست.

وی در مورد میزان خسارات گفت: جزئیات این حمله و مشخصات موشک را صبح فردا به طور دقیق اعلام خواهیم کرد. این موشک بیش از 800 کیلومتر برد دارد و قدرت تخریبی آن بسیار بیشتر از موشک برکان -1 (آتشفشان 1) است و خسارات زیادی خواهد داشت و بازتاب گسترده ای در پی دارد.

سرتیپ راشد در ادامه تاکید کرد که ارتش یمن، موشک های جدیدی تولید کرده که در آینده کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز سعودی را هدف قرار خواهد داد و هر دولت متجاوزی که به کشور ما تجاوز کرده، هدف قرار خواهند گرفت و در برابر هر هدف و هر بندر، هدفی را در آن کشورها مورد حمله قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار