کرمان؛

رسیدگی ویژه به پرونده های تیراندازی ایذایی در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه تیراندازی ایذایی یکی از عوامل ناامنی در جنوب استان کرمان است،گفت:دستگاه قضائی به صورت ویژه به پرونده های تیراندازی ایذایی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید رستمی در جلسه شورای پشگیری از وقوع جرم شهرستان جیرفت با بیان اینکه زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه، امنیت است تصریح کرد: اشد مجازات در انتظارمجرمینی استکه اقدام به تیر اندازی ایذایی می نمایند خواهد بود و پیشنهاد تبعید به شهرهای دوردست به دادگاه مسئول رسیدگی داده شده است .

وی بیان کرد: مردم باید بدانند چنانچه حتیبا سلاح شکاری مجاز مرتکب تیراندازی ایذایی شوند با آنها با شدت برخورد می شود و دستگاه قضایی در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

این مقام قضائی تصریح کرد: نقش همه افراد جامعه از جمله علما،روحانیون و مسئولان و عامه مردمدر پیشگیری از وقوع جرائم موثر است وبایستی با همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش نماییم.

در تیراندازی ایذایی مجرم با تیراندازی سعی در تهدید وانتقام ازافرادی دارد که به نحوی با وی مشکل دارند وتیراندازی ایذایی یکی از شاخص های ناامنی در جنوب استان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار