ملاقات مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با مشاوران ترامپ دو روز پیش از مراسم تحلیف

دو مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دو هفته پیش برای گفتگو در خصوص مسائل مختلفی از جمله ایران با مشاوران ترامپ ملاقات کرده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، دو مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با مشاوران ارشد امنیتی "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا حدود دو هفته پیش ملاقات کردند.

بر اساس گزارشی که امروز (یکشنبه) در روزنامه "هاآرتص" چاپ شد، "یوسی کوهن"، رئیس سازمان اطلاعاتی موساد و "یعقوب نایجل"، مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با "مایکل فلین" مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ و دو نفر از مشاوران دیگر وی دو روز پیش از برگزاری مراسم تحلیف وی ملاقات کردند.

این دو مقام اسرائیلی با "ران درمر"، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا به محل ملاقات رفتند. دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز سفر کوهن و ناگل را به واشنگتن برای ملاقات با مایکل فلین تأیید کرد. 

گفته می شود این مقامات در خصوص ایران، جنگ داخلی سوریه و مناقشه اسرائیل و فلسطین گفتگو کرده اند؛ اما جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

ملاقات این مقامات بخشی از تلاش دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی برای ایجاد سیاست های مشترک در خصوص مسائلی است که قرار است در سالهای آینده در مورد آنها با یکدیگر همکاری کنند.

"بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم قرار است 15 فوریه سال جاری میلادی با "دونالد ترامپ" ملاقات کند. این نخستین ملاقات ترامپ با نتانیاهو از زمان ورود وی به کاخ سفید محسوب می شود. از زمان برگزاری مراسم تحلیف ترامپ، دولت جدید آمریکا سیاست هایی را اتخاذ کرده است که بیشتر به نفع صهیونیستها و رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار