تحلیلگر آمریکایی: دولت ترامپ به شدت تحت‌ تأثیر اسرائیل است

استاد علوم سیاسی دانشگاه مینه سوتای آمریکا تأکید کرد رژیم صهیونیستی به‌شدت بر دولت ترامپ اعمال نفوذ می‌کند.

تحلیلگر آمریکایی: دولت ترامپ به شدت تحت‌تأثیر اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پرس تی‌وی،«جیمز فتزر»، تحلیلگر سیاسی آمریکایی، اظهار داشت دولت ترامپ به شدت متاثر از  رژیم صهیونیستی است.

پروفسور جیمز فتزر، استاد علوم سیاسی دانشگاه «مینه سوتا»، در گفتگو با پرس تی‌وی، گفت: «اسرائیل بار دیگر به تحرکاتی درباره شهرک‌سازی‌ها مبادرت کرده است. تردیدی نیست اسرائیل می خواهد راه حل تشکیل دو کشور را از بین ببرد.»

وی افزود: «تصمیم اخیر کنست در تصویب قانونی که عطف به ما سبق است، شرم‌آور است. در این میان باید به رویکرد دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور جدید آمریکا، نیز توجه داشت. کاملا روشن است که اسرائیل به شدت بر دولت ترامپ اعمال نفوذ می کند. از همین منظر است که ترامپ سخنان قباحت‌باری می گوید از قبیل اینکه ایران بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است. در حقیقت اسرائیل لایق این عنوان است. ایران در سه قرن گذشته هیچ تجاوزی به هیچ کشوری نداشته است. امیدوارم ترامپ به درک بهتری از اوضاع منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) دست پیدا کند. او با کارهایی که انجام می دهد اوضاع را در منطقه بدتر می کند. سیر معکوس تحولات در آمریکا بسیار نگران کننده است.» 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار