مشهد؛

پایان جشنواره نواهای ضد استکباری در مشهد

جشنواره نواهای ضد استکباری دیشب با معرفی افراد برتر پایان یافت.

رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: شرکت کنندگان دراین جشنواره به بازخوانی و اجرای نواهای ضد استکباری مداحان و خوانندگان مطرح همچون میثم مطیعی، آهنگران، حامد زمانی، استاد قره‌باغی و رضایی (خواننده نوجوان انقلابی ) به صورت تک‌خوانی و یا مداحی پرداختند.

مهدی جوادپور افزود: به دبیر خانه دبیر خانه این جشنواره 3 هزار اثر رسید، که پس از چند مرحله داوری از50 نفر از منتخبین و برگزیدگان تقدیر شد.

وی افزود: در اختتامیه این جشنواره استاد قره‌باغی و رضایی در تالار شهر مشهد حضور داشتند و ضمن تقدیر از برگزیدگان، تعدادی از منتخبین و مهمانان به اجرای برنامه پرداختند.

رئیس اداره مراسم و مناسبت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: در این جشنواره به رتبه‌های اول تا چهارم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزارتومانی و تولید اثر صوتی و تصویری، رتبه‌های پنجم تا دهم تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 500 هزار تومانی و تولید اثر صوتی ، رتبه‌های یازدهم تا سی‌ام تندیس جشنواره به همراه کارت هدیه 200 هزار تومانی و رتبه‌های سی و یکم تا پنجاهم کارت هدیه 100 هزارتومانی به همراه تندیس جشنواره اهداء شد .

جوادپور افزود: این جشنواره از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با همکاری هیات رزمندگان اسلام ، سازمان بسیج مداحان، کانون‌های فرهنگی و تربیتی خراسان رضوی، سازمان بسیج دانشجویی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزارشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.