افتتاح 110 پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: 110 پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در نقاط مختلف کشور افتتاح می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای بررسی وضعیت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت دهه فجر انقلاب وارد شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های هشتگانه استان شد.

سلطانی‌فر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی گچساران از جمله پروژه دریاچه مصنوعی و ورزشگاه تختی این شهرستان در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح تعداد 110 طرح و پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب در سراسر کشور در این دهه خبر داد.

این مسؤول گفت: این پروژه‌های ورزشی شامل ورزشگاه‌های 15 هزار نفری بیرجند و بجنورد و همچنین سالن‌های ورزشی در سراسر کشور می‌شود.

این وزیر دولت یازدهم در ادامه گفت: برای این که طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد با توزیع مناسب اعتبار و مدیریت درست به دنبال تسریع در تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به استعداد ورزشکاران گچساران اظهار کرد: به غیر از ساخت و تجهیز اماکن ورزشی باید به دنبال استعدادیابی نیز باشیم تا بتوانیم با شکوفایی این استعدادها ورزش کشور را متحول کنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.