یاسوج؛

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج

وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید ورزشگاهی که افزون بر 300 میلیارد ریال برای آن هزینه شده هم اینک غیرفعال باشد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج از اردیبهشت سال 94 تاکنون با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت افتتاح شده اما تاکنون هیچ گونه فعالیت ورزشی و رقابتی از آن زمان تاکنون در این ورزشگاه انجام نشده است.

مسعود سلطانی فر یادآور شد: ادامه این روند و غیرفعال بودن آن بدون شک سبب تحمیل هزینه ها به دولت، مستهلک شدن تجهیزات موجود و غفلت از استعدادهای ورزشی به ویژه در رشته مهم فوتبال در این منطقه خواهد شد.

برخی مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمبود امکانات، تجهیزات و نیازهای این ورزشگاه را یادآور شدند که وزیر ورزش در پاسخ گفت: در صورت آغاز فعالیت و تحرک در این ورزشگاه نیازهای آن نیز به مرور مرتفع خواهد شد.

ورزشگاه 15هزارنفری یاسوج از طرحهای نیمه تمامی بود که با تلاش دولت تدبیر و امید بهره برداری شد. 

ورزشگاه یاسوج با زیربنای حدود 23 هزار مترمربع دارای استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست و قابلیت برگزاری رقابت های فوتبال و دو و میدانی در سطح ملی و بین المللی را داراست.

سلطانی فر با بیان اینکه توسعه ورزش به ویژه ورزش های پایه در استان های محروم کشور از اولویت های مهم وزارت ورزش و جوانان است، خواستار توجه مسئولان و متولیان امر ورزش این استان به شناسایی استعدادها در رشته های مختلف شد.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف دارد. 

حضور در جمع ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد در شهرستان های گچساران، کهگیلویه و یاسوج و بازدید از چندین طرح عمرانی ورزشی از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.