کرمانشاه؛

حضور هیات سرمایه گذار اتریشی در استانداری کرمانشاه

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: پتانسیل ها، استعدادها و مزیت های سرمایه گذاری کرمانشاه در منطقه غرب کشور بی مانند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی در نشست مشترک با یک هیئت سرمایه گذار اتریشی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: استان کرمانشاه داری پتانسیل های بسیار گسترده ای در زمینه های مختلفی مانند پتروشیمی، صنایع تبدیلی، کشاورزی و دامپروری و گردشگری تاریخی و گردشگری سلامت است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه برخورداری از فرودگاه بین المللی را یکی از مزیت های خوب کرمانشاه عنوان کرد و گفت: کرمانشاه همچنین در بهار امسال به شبکه ریلی کشور متصل می شود. این استان همچنین از آب فراوان و نیروی کار مناسب نیز برخودار است.

وی تصریح کرد: کرمانشاه همچنین به بازار کشور عراق و بازار داخلی ایران نیز دسترسی بسیار مناسبی دارد.

این مدیر ارشد اقتصادی استان افزود: استان کرمانشاه دارای دو منطقه ویژه اقتصادی در قصرشیرین و اسلام آباد است که از مزیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است. در این میان قصرشیرین در حال تبدیل به منطقه آزاد تجاری است که امتیازات خاص خود را دارد.

وی به نقش مثبت اتریشی ها در روند انتقال تکنولوژی به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اتریش دارای یکی از تکنولوژی های برتر اروپایی است و طی این سال ها چندین کارخانه در زمینه هایی مانند فرش ماشینی و تولید اسید سیتریک با استفاده از تکنولو‌ژی و ماشین آلات اتریشی راه اندازی شده اند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.