14 حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته، 14 بار به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الیوم السابع، ایاد بزم، سخنگوی وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین، از 14 حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

وی گفت: جنگنده های رژیم صهیونیستی در این حملات، زمین های کشاورزی و خانه های مردم را هدف قرار داده اند. در جریان این حملات یک فلسطینی زخمی شده است و خسارات مالی بسیاری به بار آمد.

جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول حمله به مواضع مقاومت، تاسیسات و دارایی‌های مردم اعلام کرده است.

فوزی برهان، سخنگوی جنبش حماس، روز گذشته (دوشنبه) در خصوص تداوم این اقدامات رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد: پیامدهای بحرانی کردن اوضاع درباره مقاومت، تنها به خود رژیم اشغالگر باز می گردد.

وی افزود: بحرانی شدن اوضاع در نوار غزه بسیار خطرناک است و باید متوقف شود، زیرا صهیونیست‌ها برای پوشاندن جنایات خود علیه اسیران و مردمی که در قدس اشغالی زندگی می کنند و همچنین کشاندن بحران های درونی این رژیم به نوار غزه، تلاش می‌کنند.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نیز مدعی شده است این حملات پاسخی به حوادث و حملاتی است جنبش حماس در ماه میلادی گذشته مرتکب شده است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که نظامیان رژیم صهیونیستی تنها در یک ماه، 590 فلسطینی را در کرانه باختری، قدس و نوار غزه بازداشت کرده اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار