همدان؛

افتتاح پردیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما در فامنین

پردیس فامنین، آموزشکده فنی و حرفه ای سما همدان، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان افتتاح شد.

افتتاح پردیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما در فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زمانی شروع به کار کرد که در مناطق محروم استعدادهای بسیار خوبی به هرز می رفت و این جوانان به دلیل دشواریهایی که برای ورود به دانشگاه وجود داشت، از اهداف خود باز می ماندند.

سعید جامه بزرگی افزود: دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان  بیان کرد: با تلاشهای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هدیه یک میلیون تومانی بنیانگذار کبیر انقلاب این دانشگاه شروع به کار کرد و امروز به بزرگترین دانشگاهی تبدیل شده است که در هیچ جای دنیا همانند عظمت آن موجود نیست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان، تنها در شهرستان فامنین حضور نداشت که امروز با افتتاح پردیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما  امیدواریم با همدلی و وفاق مسولین شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

جامه بزرگی تصریح کرد: ایجاد دانشگاه و آموزشکده زیر ساخت هایی نیاز دارد و امروز با تلاش و همتی که مسئولین این شهرستان دارد افق خوب و روشنی را می توان برای این آموزشکده متصور شد و مردم شهرستان هم کمک کنند و با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و تکیه به مردم، بتوانیم خدمات استانداردی را ارائه دهیم.

معاون آموزشی و فرهنگی سما  همدان نیز در این مراسم گفت: «سازمان سما که خلاصه شده سازمان مدارس آزاد است و در سال 1370 در راستای سیاست های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و تحقق اهداف مدارس عالی و غیر انتفاعی و غیر دولتی تاسیس شده و سهم زیادی در تربیت و تعالی جوانان و دانش آموزان داشته است.

شاهرخ قاسم زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا غیر خصوصی و غیر دولتی اداره می شود و تنها ذی نفع آن مردم هستند و با حمایت مردم به فعالیت خود ادامه می دهد و از سرمایه های مردم و برای خود مردم تشکیل شده است.

معاون آموزشی و فرهنگی سما همدان ادامه داد: امروزه نیاز بازار کار برای یقه آبی هاست، نیروهایی فنی و کاردان، و سعی داریم به سمت این برنامه پیش برویم، بحث پردیس از سه سال پیش در فامنین، کلید خورد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.