ایلام؛

جذب نیروی پرستار دراستان کم است

جذب نیروهای جدید از یک طرف باعث اشتغال و از بین رفتن بیکاری در بین پرستاران و از طرفی باعث ذخیره این نیروها در استان می شود،جذب نیروی پرستار در استان کم است .

جذب نیروی پرستار دراستان کم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رئیس نظام پرستاری استان گفت: برای تامین نیروی گروه پرستاری با رعایت عدالت استخدامی از نیروهای بومی استان استفاده شود.

ارسلان رستمی از دیگر اقدامات نظام پرستاری را تسهیل بیمه پرسنل با پرداخت حداقل هزینه، معرفی زحمات و مشقات پرستاری در جامعه، رصد نحوه بکارگیری و پرداختی پرسنل شاغل در مراکز خصوصی، رایزنی در خصوص تمدید طرح پرسنل اعلام کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی نیز اعلام کرد: 85 پرستار نمونه در سطح استان معرفی شدند که از این تعداد 25 نفر به پیشنهاد سازمان نظام پرستاری و 60 نفر نیز به پیشنهاد دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و 2 نفر نیز معرفی شده کشوری اهستند که با توجه به جمعیت پرستاران استان رقم خوبی است.

کامران بلوچی از اقدامات مهم امسال این حوزه را پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری، مراقبت در منزل، ارتقا 2 برابری شاخص های 10 گانه ظرفیت پرستاران و دانشجویان این رشته، بهره مند شدن از 9 پرستار تخصصی پراکتی شیور، و اجرای پرستاری کیس متد( موردی، فرد به فرد) در بیمارستان مصطفی خمینی(ره) اعلام کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.