ایلام؛

اشتغال 940 فارغ تحصیل دانشگاهی در چرداول

فرماندار چرداول گفت: امسال با ایجاد بسترهای مناسب زمینه اشتغال 940 فارغ تحصیل دانشگاهی در این شهرستان با 100 میلیارد ریال تسهیلات فراهم شده است.

اشتغال 940 فارغ تحصیل دانشگاهی در چرداولبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مراد یگانه بیان کرد: این تعداد اشتغال با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ایجاد شده است.

وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید سالیانه 700 هزار فرصت شغلی با وجود محدودیت ها و مشکلات عدیده ایجاد کرده و تمام سعی مسئولان و دولتمردان اینکه این میزان را به بیش از یک میلیون فرصت شغلی در سال برسانند.

یگانه عنوان کرد: اکثر فارغ تحصیلان جامعه فاقد هر گونه مهارت شغلی هستند و باید با فراهم نمودن بسترهای لازم بویژه توسط سازمان فنی و حرفه ای آنان را با مشاغل متعدد آشنا کرد و با پرداخت تسهیلات به آنان اشتغال پایدار ایجاد کرد.

به گفته وی، برنامه های کمیته امداد امام (ره) در تمام زمینه ها به ویژه اشتغالزایی و تامین مایحتاج مردم چشمگیر است و کمک به محرومان بالاترین عبادت است که نصیب این نهاد مردمی و یادگار امام(ره) شده است.

یگانه رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی جامعه را راهبرد دولت یازدهم برشمرد وافزود: در بودجه سال 96 مستمری مددجویان تا 2 برابر افزایش خواهد یافت که این خود بیانگر اهتمام و توجه دولت به محرومان و مستضعفین است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.