مشهد؛

عضویت آزمایشگاه پارک علم و فناوری خراسان در شبکه آزمایشگاه های کشور

آزمایشگاه پارک علم و فناوری خراسان به عضویت شبکه آزمایشگاه های فناوری های راهبردی کشور در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سید حسن علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت : در همین راستا تفاهم نامه همکاری بین شبکه آزمایشگاه های فناوری های راهبردی ایران به منظور هم افزایی توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه های مختلف فناوری های پیشترفته جهت راهبرد بهتر و تسهیل در دسترسی صنایع و پژوهشگران به خدمات مطلوب آزمایشگاهی به امضا رسید.

وی گفت امیدواریم با این تفاهم نامهگامی بلند در جهت استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی و ارائه خدمات با نتایج قابل اعتماد برای دستگاه های اجرایی استان برداشته شود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود : عملکرد آزمایشگاه پارک علم و فناوری خراسان براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد شبکه آزمایشگاه‌های فناوری های راهبردی ، با سه شاخص اصلی مشتری مداری ، میزان کارکرد و میزان همکاری‌های شبکه‌ای مورد ارزیابی قرار می گیرد .

گفتنی است: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ، مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی کشور است که برنامه تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی را در این حوزه بر عهده دارد و همچنین ارتقا دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها از طریق آموزش و به اشتراک ‌گذاری تجارب و کمک به تکمیل توانمندی‌های آزمایشگاهی مراکز عضو در راستای نیازهای کشور از دیگر اهداف این شبکه به شمار می رود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.