مشهد؛

ثبت نام بیمه کارگران ساختمانی بدون پرداخت وجه

کارگران ساختمانی برای بهره‌مندی از بیمه تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به نام نویسی خود در سامانه خدمات حمایتی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود احمدی مدیر کل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار کارگر ساختمانی در سطح استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت ۵۸ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قرار دارند.

وی تصریح کرد :کارگران ساختمانی متقاضی بیمه می توانند از طریق سامانه http://www.samanehrefah.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و هیچ گونه هزینه برای این ثبت نام پرداخت نکنند.

مدیر کل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره فرآیند احراز هویت کارگران ساختمانی گفت : کارگران پس از ثبت‌نام در سامانه در این امانه در مرحله بعد افرادی که صلاحیت آنها تائیدشده به انجمن‌های صنفی کارگران معرفی می شوند.

احمدی افزود: انجمن‌های صنفی کارگران بابازرسی‌های لازم صلاحیت افراد را انجام می دهند و در نهایت نتیجه این پالایش اعلام می‌شود.

وی افزود: درصورتی که طبق مستندات مربوطه احراز اشتغال آنها تأیید نهایی شود تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته و یا در صورتی که قبلا از این بیمه استفاده می‌کردند بیمه آنها تداوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام اینجانب برای ثبت نام ۴۸هزار تومان پرداخت کردم وبعد از پرسش بابت هزینه گفتند که به حساب بیمه ریخته میشود آیا صحت دارد یا خیر تاریخ ۹۶/۸/۱۶
Iran (Islamic Republic of)
علی باصبر
۰۱:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
با سلام من گچکار هستم و از سال 91در صنف گچکار ان مشهد پرونده تشکیل داد م هر سال 12هزار تومان برای تمدید کارت عضویت میگیرند هر وقت سوال کردم کی بیمه میشم میگن اولین سهمیه که بیاد شما بیمه میشی و خبری از بیمه نیست لطفا من را راهنمایی کنید من کجا باید برم پیگیری کنم
Iran (Islamic Republic of)
فرید جلیل زاده
۱۲:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
با سلام . اینجانب در مورخه 95/11/26 در این سامانه ثبت نام کردم و تا کنون هیچ نتیجه ای نگرفتم . نه پیامکی داده شده نه تماس و هیچ خبری نیست لطفا رسیدگی کنین
آخرین اخبار